תיק שטח כיבוי אש

צור עימנו קשר

תיק שטח כיבוי אש – כדי למנוע מצבים מסכני חיים

שריפות במפעלים, ובמיוחד בכאלה, שבהם משתמשים בחומרים כימיים דליקים, יכולות להיות מסכנות חיים ולצערנו פורצות לא מעט בכל שנה. יחד עם זאת, לאור המודעות הרבה בצורך בשמירה על סביבה בטוחה יותר וגם בזכות הפתרונות השונים, המוצעים כיום לשוהים במקום, ניתן במקרים רבים למנוע את השריפה לחלוטין או לכל הפחות, להקטין משמעותית את הנזקים הקשים שהיא מותירה אחריה. תיק שטח כיבוי אש הוא בדיוק אחת הדרכים לעשות זאת.

מהו תיק שטח

כאשר מדברים על תיק שטח מתכוונים לתיק, המרכז תחתיו את כל הנתונים הקשורים לניהול אירוע כלשהו, נתונים המסייעים לכוחות ההצלה, בקרות האירוע, לקבל את ההחלטות הנכונות, החלטות מצילות חיים. תיק השטח, בכל הקשור לכיבוי אש, כולל את תכניות המבנה, את אמצעי הבטיחות ואת אביזרי הציוד הקיימים בו, שהם אלה העומדים לרשותם של כוחות ההצלה וכן את כל הנתונים שיכולים לסייע להם במקרה של שריפה. בעזרת תיק השטח יכול הכוח לדעת במדויק כיצד לחלץ את השוהים במבנה בצורה בטיחותית יותר ולצמצם, באופן הזה, את הסכנות הרבות, הנלוות לשריפה.

מעוניינים בתיק שטח, כחלק מיצירת סביבה בטוחה וטובה יותר לעובדים שלכם במפעל או בבית העסק? חברת כימיק הנדסה ובטיחות, המתמחה בשירותי ייעוץ, תכנון וגם הדרכה בתחום הבטיחות, תשמח להכין לכם תיק כזה, כדי שתוכלו אתם וגם העובדים שלכם ליהנות ממרחב בטוח יותר ומכמה שפחות סכנות. לפרטים, צרו קשר בטלפון 03-93003814 או במייל ces@012.net.il.

דילוג לתוכן