סקר סיכונים בהתאם לדרישות רשות הכבאות וההצלה

צור עימנו קשר

סקר הסיכונים בוחן בהתאם לסוג העסק כמות העובדים ולסוג התכולה שבעסק את סידורי בטיחות האש הנדרשים, בהתאם לפערים בין המצב הקיים למצב המוגדר בהוראת נציב הכבאות 550

לשם מה זקוקים לו

בכדי שעסק יוכל לקבל רישיון עסק מהרשות המקומית, הוא חייב להציג לרשות המקומית אישור התאמה של רשות הכבאות וההצלה. אחת הדרישות של רשות הכבאות וההצלה בכדי לקבל אישור התאמה הינה להכין ולהגיש סקר סיכונים עדכני.  לאחר שמוגש סקר סיכונים הוא נבחן על ידי אנשי המדור למניעת דליקות של תחנת הכיבוי המקומית לה שייך העסק.

בהתאם לסקר נבחנים ונקבעים סידורי בטיחות האש ואמצעי הכיבוי המתאימים לרמת הסיכון של המבנה / האתר שבו שוכן העסק.

.

מתי יש לערוך אותו

את הסקר חשוב מאד לערוך בשלביו הראשוניים של תכנון המבנה , שבו ישכון העסק. כאשר המבנה קיים ושימש ליעוד אחר מאשר היעוד המתוכנן ישמש סקר הסיכונים כגושפנקא לסידורי הכבאות ואמצעי הכיבוי  המתוכננים. לעיתים ניתן להשאיר את אמצעי הכיבוי כפי שהם היו בעסק הקודם שאכלס את המבנה ועל ידי כך לחסוך בהוצאות .

הכשרה רלוונטית בתחום

מכין סקר הסיכונים חייב להיות בעל השכלה רלוונטית, השכלה בתחום ההנדסה או בהנדסת בטיחות האש. להכיר את קוד ה- NFPA על בוריו ובמיוחד את קוד ה- NFPA 101 שהוא Life Safety Code  למבנים. בחברת "כימיק הנדסה ובטיחות " עובדים מהנדסים שקיבלו את הכשרתם בארה"ב כחוקרי שריפות בהתאם לקוד NFPA921 . כך יש בידם כל הכלים על מנת לייעץ למפעלים ולחברות בתחומים שונים כיצד להקטין סכנות האש ולהביא את רמת בטיחות האש  הנדרשת למקום בהתאם לסוג פעילותו ולחומרים אותם הוא מאחסן במבנה.

מחפשים כתובת מקצועית ואמינה שתבצע עבורכם את הסקר? חברת כימיק הנדסה ובטיחות היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים צרו קשר בטלפון 03-93003814

דילוג לתוכן