ייעוץ בטיחות לבריכה

צור עימנו קשר

בריכה הוא המקום אליו אנו מגיעים כדי ליהנות, לשחק ולהשתעשע, אך בבריכה אורבות לא מעט סכנות שאותן יש למנוע מראש – סכנת החלקה מסביב לבריכה, סכנות טביעה, סכנות חשמל, סכנות כימיות הנובעות מהשימוש בחומרי טיהור למי הבריכה ואפילו סכנות הנדסיות של מבנים ומתקנים במתחם הבריכה. דברים אלה נכונים, דרך אגב, גם לבריכות פרטיות אם כי ללא ספק בריכות ציבוריות מגלמות בתוכן מגוון רחב יותר של סיכונים משמעותיים יותר. זה המקום בו נכנס הרכיב של ייעוץ בטיחות לבריכה, עליו אתם לא רוצים לוותר גם אם הכל נראה לכם כאילו הוא מתנהל על מי מנוחות. לבריכות שחיה ציבוריות קיימת דרישה של המחלקה העירונית לאיכות הסביבה להכנת תיק מפעל כנדרש בתקנה 4 לתקנות רישוי עסקים (מפעלים מסוכנים), התשנ"ג – 1993,מהדורת 2020.

 

יועץ בטיחות לבריכה – למה צריך את זה?

ובכן, ישנן שתי סיבות טובות לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות לבריכה פרטית וכמובן לבריכה ציבורית. הסיבה החשובה ביותר היא שאתם אכן רוצים להבטיח את בטיחות המשתמשים בבריכה בכל עת. תאונות, מעצם טבען והגדרתן, מתרחשות באופן בלתי צפוי וכדי למנוע אותן יש לבצע בדיקות בטיחות נרחבות שמטרתן להפחית את ההסתברות להתרחשות תאונות מלכתחילה. הסיבה השנייה, חשובה גם היא, היא שלצורך קבלת טופס 4 במבנה עם בריכה או לצורך הפעלת בריכה בכלל, פרטית ולבטח ציבורית, עליכם לקבל אישור בטיחות לבריכה תחילה. אישור זה הוא חלק מהתהליך הרגולטורי לאישור מבנים והוא חייב להיות חתום על ידי יועץ בטיחות לבריכה, שערך את כל בדיקות הבטיחות הנדרשות ובעדיפות גם היה מעורב בתכנון מתחם הבריכה בכדי להבטיח את שילוב כל האלמנטים הבטיחותיים הנדרשים בה.

 

יועץ בטיחות לבריכה – למי פונים?

ובכן, ישנו תחום מקצועי נרחב שמתמקד כל כולו בתחום הבטיחות. בתחום זה ניתן למצוא מהנדסים, הנדסאים ואנשי מקצועי מוסמכים, שהוכשרו בתחומי בטיחות שונים כמו בטיחות אש, בטיחות עבודה בגובה, בטיחות בעבודות בניין וכן הלאה. יעוץ בטיחות לבריכה פרטית חייב לקבל הכשרה ייעודית בתחום זה וגם להיות בעל הסמכה ייעודית בתחום זה ועל כן, לא כל גורם המספק שירותי ייעוץ בטיחות, יוכל לספק לכם גם שירותי ייעוץ בטיחות לבריכה. זה המקום להדגיש שאת יועץ הבטיחות אתם רוצים לשלב כבר בתהליך תכנון הבריכה ולאורך כל תהליך הבנייה והגמר שלה, על מנת להבטיח שהבריכה נבנית כבר משלב היסודות שלה בצורה שעונה לכל צרכי הבטיחות.

חברת כימיק הנדסה ובטיחות בע"מ היא חברה ותיקה המספקת מגוון רחב של שירותי בטיחות בענפים שונים ומגוונים. החברה, באמצעות צוות אנשי המקצוע שלה, מעניקה מגוון רחב של שירותי תכנון, ייעוץ, ביצוע ואישור למבנים ומתחמים ובכלל זה אישור בטיחות לבריכה, הן לבריכות פרטיות והן לבריכות ציבוריות. לקבלת מידע נוסף והזמנת שירותי החברה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-9303814 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין ובכל תחומי הבטיחות הרלוונטיים עבורכם.

דילוג לתוכן