חקירת תאונת עבודה

צור עימנו קשר

חקירת תאונות עבודה – לשם מה צריך אותה?

המודעות הרבה לבטיחות במקום העבודה הובילה לכדי צמצום משמעותי במספר תאונות העבודה המתרחשות בכל שנה. יחד עם זאת, לצערנו קשה למנוע אותן לחלוטין והסיבות להן יכולות להיות רבות. הסובלים הם העובדים, הנאלצים לאחר התאונה, להתמודד עם תקופה לא פשוטה ונזקים חמורים. חקירת תאונות עבודה, הליך המתבצע על ידי המומחים בתחום, נדרש לצורך תביעת הנזיקין והוא זה שיכול לסייע לנפגעים לקבל את כל המגיע להם, לאחר התאונה.

על החשיבות שבה

חקירת התאונות נעשית במגוון של תחומים: תאונות עבודה במכונות, כאלו הקשורות לאש או לחשמל, תאונות הקשורות לכימיה וגם לחומרי נפץ. במקרים של תאונה במקום העבודה, העובד הנפגע מגיש תביעת נזיקין לבית המשפט, המתבססת על חוות דעת של מומחה. חוות דעת זו כוללת את חקירת התאונה, המסייעת במציאת האשם לה ובקבלת מלוא הזכויות המגיעות לו לאור פגיעתו. את החקירה מבצעים מהנדסים מומחים, המופיעים בבית המשפט עצמו כעדים מטעמם של התובעים והם אלה המספקים את חוות הדעת שלהם לאור החקירה. ככל שחוות הדעת מדויקת, מקצועית ומעמיקה יותר, כך הסיכוי לספק לבית המשפט במסגרת התביעה את כל הנתונים הנדרשים לו הוא גבוה וכן גבוהים הסיכויים לזכות בתביעה.

עברתם תאונה במקום העבודה ואתם זקוקים לחוות דעת של מומחה כחלק מחקירת התאונה? חברת כימיק הנדסה ובטיחות מעמידה לרשותכם מומחים מקצועיים שיבצעו זאת עבורכם. לפרטים, צרו קשר בטלפון 03-93003814.

דילוג לתוכן